افزایش فروش محصولات پوشیدنی در سال ۲۰۲۰ علی‌رغم همه‌گیری کرونا

مرکز تحقیقاتی IDC در تازه‌ترین گزارش خود اعلام کرد که میزان عرضه محصولات پوشیدنی هوشمند در سال ۲۰۲۰ میلادی به چیزی حدود ۴۰۰ میلیون دستگاه خواهد رسید.

این یعنی افزایش فروشی ۱۴٫۵ درصدی در مقایسه با میزان فروش محصولات متعلق به این خانواده در سال ۲۰۱۹ که عدد ۳۴۵٫۹ میلیون دستگاه برای آن ثبت شد. پیش‌بینی IDC در حالی اعلام شده که جهان در شوک شیوع ویروس کروناست و همین امر، میلیون‌ها انسان را در سراسر جهان خانه‌نشین نشده کرده است.

طبق گزارش IDC، بیشترین میزان فروش محصولات این خانواده به هدفون‌های وایرلس و ایرفون‌ها اختصاص خواهد یافت به طوری که حدود ۲۳۴ میلیون دستگاه از مجموع فروش را در سال ۲۰۲۰ به نام خود ثبت خواهند کرد.

همچنین در این گزارش آمده که ۹۱ میلیون دستگاه ساعت هوشمند در این یک سال عرضه خواهد شد و ۶۸ میلیون دستگاه نیز به عرضه دیگر مچ‌بندهای هوشمند ساخت شرکت‌های مختلف اختصاص خواهد یافت.

به گفته این مرکز تحقیقاتی، اگرچه بسیاری از شرکت‌ها در این ایام، تولیدات خود را کاهش داده‌اند و میلیون‌ها کاربر نیز در شرایط قرنطینه به سر می‌برند، اما تقاضا برای محصولات پوشیدنی همچنان به قوت خود باقی خواهند ماند و احتمالا شاهد ثبت رکوردی جدید در فروش این محصولات خواهیم بود.

همچنین این شرکت اعلام کرد که عرضه ساعت‌های هوشمند، هدفون‌ها و مچ‌بندهای جدید در ماه‌های پایانی سال جاری، کاربران زیادی را به خرید و ترغیب و فروش بالایی را برای این محصولات ثبت خواهد کرد. مرکز IDC به ویژگی‌های جدیدی همچون فیتنس پلاس شرکت اپل، Halo شرکت آمازون و فیت‌بیت پریمیوم شرکت فیت‌بیت اشاره کرد که اخیرا عرضه شده‌اند و می‌توانند به لطف برخورداری از قابلیت‌های مرتبط با سلامتی و تناسب اندام، بر فروش محصولات پوشیدنی بیفزایند.

این شرکت در ادامه به روند صعودی فروش محصولات پوشیدنی در سال‌های پیش رو اشاره کرد و افزود که تا سال ۲۰۲۴، رشد فروش متوسط سالیانه ۱۲٫۴ درصدی را شاهد خواهیم بود و در سال ۲۰۲۴، میزان فروش محصولات پوشیدنی از مرز ۶۳۷ میلیون دستگاه عبور خواهد کرد.

The post افزایش فروش محصولات پوشیدنی در سال ۲۰۲۰ علی‌رغم همه‌گیری کرونا appeared first on ITIRAN | آی تی ایران.