دکتر بن، پیشرو در ترویج فرهنگ مصرف تنقلات سالم‌تر

دنیای تنقلات به ویژه پاستیل از دیرباز تا امروز برای تمام سنین، جذابیت و خاطرات رنگی داشته است. اکثر مردم این محصولات را به شکل میان وعده در طول روز استفاده می‌کنند. بر اساس علم تغذیه، میان وعده‌های حاوی مواد مغذی و ارزشمند می‌توانند در سلامت افراد نقش بسزایی داشته باشند. از همین رو برند «دکتربن» با معرفی سبدی از پاستیل‌های سلامت محور، در ترویج فرهنگ مصرف تنقلات سالم‌تر در خانواده‌ها قدم برداشته است. در ادامه، به مصاحبه‌ای با سرکار خانم «دکتر سلامات» مدیر مارکتینگ شرکت صنایع غذایی ماسترفوده، با برندهای مطرح بایودنت، دکتر بن، اکشن و بینگو در گروه محصولی تنقلات پرداخته‌ایم. شرکت ماستر فوده سابقه‌ی موفقی در بازار تنقلات داشته است. به تازگی نیز شاهد ورود ماسترفوده به بازار پاستیل هستیم. لطفا در خصوص دلیل این تصمیم کمی…