شاسی بلند الکتریکی هوندا E:concept رونمایی شد

نمایشگاه بین المللی خودروی پکن از راه رسید و شرکت ژاپنی هوندا با رونمایی از یک شاسی بلند الکتریکی جدید به نام E:Concept نگاه‌ها را به خود جلب کرد.

بدنه‌ای کشیده، خطوط تیز و چراغ‌های جلوی باریک، ظاهری تهاجمی‌را برای شاسی بلند الکتریکی به ارمغان آورده است. هوندا در این خودرو از دو در استفاده کرده که نشان‌دهنده مسیر آینده طراحی محصولات الکتریکی این شرکت است.

مهندسان هوندا، E:Concept را به نسل جدید فناوری‌های راداری و تشخیصی ADAS مجهز کرده‌اند که تمامی‌جهات را پوشش می‌دهد. این فناوری از رادار ۳۶۰ درجه‌ای و یک دوربین مجهز به لنز واید برای دریافت اطلاعات و کمک به راننده برای درک بهتر از موقعیت و اشیایی که در پیرامون وی قرار دارند، بهره می‌برد.

همچنین در این خودرو، نسل جدید از پلتفرم هوندا کانکت (Honda Connect) تعبیه شده که به قابلیت‌های سیستم کمک راننده مبتنی بر هوش مصنوعی، سازگاری با گوشی‌های هوشمند و دریافت بروزرسانی‌های نرم‌افزاری مجهز شده است.

هوندا اما اطلاعاتی در خصوص مشخصات فنی E:concept ارائه نداد و تنها به ذکر این نکته بسنده کرد که این محصول به عنوان اولین خودروی الکتریکی روانه بازار چین خواهد شد. هنوز مشخص نیست که آیا این خودرو به خیابان‌های سایر کشورها نیز راه خواهد یافت یا خیر، اما با توجه به درخواست بیشتر خودروهای شاسی بلند چهار در برخی از کشورها، بعید به نظر می‌رسد که این محصول بتواند فروش بالایی را تجربه کند.

هوندا پیشتر اعلام کرده بود که دو مدل خودروی الکتریکی را که از پلتفرم جنرال موتورز بهره می‌برند، تا سال ۲۰۲۴ روانه بازار آمریکای شمالی خواهد کرد.

 

The post شاسی بلند الکتریکی هوندا E:concept رونمایی شد appeared first on ITIRAN | آی تی ایران.